Каним социално-отговорни партньори да подкрепят кампания Хижа на Годината 2024

Каним социално-отговорни партньори да подкрепят кампания Хижа на Годината 2024

Business Leadership
Functional Solutions
Green & Eco
Humanity Approach
Individual Solutions
Industry Innovation
Positive Impact
Quality Communication
Sustainability
Sustainable Initiatives
Visionairy
Business Partnerships
Interactive service
International Activity
Projects
Quick Communication
Web platform

 

За поредна година Хижа на Годината организира годишната кампания по популяризирането, обновяването и атрактивното мултимедийно представяне на българските хижи и заслони като ключово звено в българския съвременен туризъм.

Спонсорирайки социалната кампания Хижа на Годината 2024, ще имате възможност да представите Вашите услуги и бранд към една голяма, модерна и ангажирана общност, както и имиджово да подкрепите престижния и приключенски алтернативен масов туризъм в България.

Разберете как Хижа на Годината създава възможности за широкомащабно медийно покритие.

 

От Май до Декември 2024, всички партньори участват в програма, която включва представяния на брандове в масови събития, както и постоянна онлайн рекламна кампания, която се осъществява благодарение на уникалния know-how маркетинг, разработен от домакините 360mag.

Възможностите за спонсорство включват предимства, които Ви позволяват да покажете Вашите решения пред голяма, силно ангажирана общност и последователи на активния туризъм в България. Спонсорските пакети включват:

  • Възможности за живо представяне на фирмената идентичност и услуги;
  • Пространство за изложители;
  • Информираност и промоционални кампании;
  • Участие с брандинг материали (банер фикс, знамена, плакати, брошури или др.) в трите основни събития на кампанията:

1. Официално парти за откриване на кампанията (локация в София) – Май;

2. Конференция за хижари и туристически дружества (локация извън София – TBD) – Май;

3. Официално награждаване на победителите (локация в София) – Декември;

  • Присъствие в общата комуникация на кампанията в социални мрежи, медии, партньори, институции, ангажирани организации, туристически дружества и участници в конкурси с гарантирано достигане до над 2 000 000 млн. души за периода от май до декември;
  • Създаване на серия от авторски материали, свързани с участието на бранда в кампанията, с предоставяне на пълни авторски права за използване;
  • Разпространение на материали, през официалните канали на 360mag и Хижа на годината, с общо гарантирано достигане до 150 000 души, разпределени в периода на кампанията.
  • Допълнителен ПР, чрез изпращане на прессъобщения до списък с над 150 медии (Преса, Интернет, ТВ, Радио);

 

Условията за изпълнение са преференциални и се базират на желанието да се покажат добрите примери и бизнес практики за партньорска социална отговорност и нова добавена стойност.

 

Заявете Вашето участие от този линк

 

Създател и организатор на събитието е медия 360mag, чиято дейност е насочена към всички видове приключения и активности на открито. От самото си създаване, медията има мисията за грижата към природата и популяризиране на приключенския туризъм в цялост – „от водата до въздуха, от подземията до висините“.

Проектът „Хижа на годината“ е една от социалните кампании, които 360mag реализират за поредна година и продължават да подпомагат и надграждат.

 

 

 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Holistic.bg – innovative marketing impresario.

 

Share:

8741

Q&A

    Report abuse (Докладвай злоупотреба)
    © 2024 Holistic - All rights reserved.